Wat is Malva Therapie?

Malvatherapie helpt je om de verstoorde balans in je fysiek en energetisch lichaam te herstellen. De therapie omvat diverse behandelmethoden waaronder massagetechnieken, haptonomie, werken met de chakra's en meridianen en de aura zelf. Het zijn energetsiche behandelingen die diep doorwerken op lichaam, ziel en geest en die ondersteuning bieden bij lichamelijke, psychosomatische of psychische klachten. Ze stimuleren het zelfgenezend vermogen en vergroten het bewustzijn zodat de lichamelijke klachten ook direct op de vaak onderliggende psychische oorzaak worden aangepakt.

Voor wie en bij welke klachten?

Malva therapie is geschikt voor kinderen en volwassenen. Vanwege de veelheid aan behandelmethoden is ook een veelheid van lichamelijke, psychosomatische en psychische klachten te behandelen op meerdere niveau's. Malva therapie kan verlichtend of genezend werken bij chronische en acute aandoeningen waaronder: hoofdpijn en migraine, spierpijn, gewrichtspijn, fantoompijn, infecties, spijsverteringsklachten, schildklierproblemen, rugklachten, huidaandoeningen zoals exceem en netelroos, daarmklachten waaronder de ziekte van Crohn, Colitis Ulcerosa en spastische darm, reuma, astma en bronchitis, slaapstoornissen, stress, depressie en burn-out.

Daarnaast biedt Malva therapie concrete behandelingen voor crisissituaties en voor de verwerking van rouw en verdriet waarbij het acceptatieverogen van de cliënt wordt vergroot.

Soms kan men vast zitten in bepaalde situaties of je hebt steeds terugkerende problemen of klachten. Deze niet volledig verwerkte problemen van pijn, verdriet en ziekte zijn opgeslagen in het basischakra. Het is dan goed om dit chakra grondig op te schonen en te voeden. Hiervoor maak ik gebruik van een regressiemethode met de Kosmische schijf. Het is een traject van 8 à 10 behandelingen waarbij de schijf op het basischakra wordt gelegd en door mij wordt ingestraald. De kosmische schijf werkt rechtstreeks op de ziel en brengt een proces op gang waarin oude situaties getransformeerd kunnen worden zodat je het leven weer in zijn volheid kan beleven. Dit proces ruimt heel veel restanten uit het verleden op en maakt ruimte voor verandering en vooruitgang.